Тепер у кожному магазині бренду та на FOXTROT.UA доступне новітнє цифрове рішення, яке забезпечує нечуючим клієнтам можливість отримувати консультації у зручному форматі, що сприяє комфортному процесу покупок.
У липні 2025 року найбільший ритейлер електроніки розширив покриття сервісом обслуговування жестовою мовою на всю мережу магазинів у 68 містах України. Це фінальний етап частини корпоративного проєкту "Безбар'єрний Фокстрот", який компанія послідовно реалізовує з 2023 року у партнерстві з ГО "Громадський рух "Соціальна єдність". Фокстрот став першим ритейлером на ринку електроніки, що став ініціатором адаптації бізнесу до потреб людей з порушенням слуху.
"Ми впроваджували сервіс поетапно, збирали зворотний зв'язок від клієнтів, партнерів і команд у магазинах, удосконалювали підхід і навчали персонал. Для нас важливо було не просто надати опцію, а органічно інтегрувати її в клієнтську політику. Як результат, онлайн сервіс перекладача жестової мови став звичайним явищем у Фокстрот, а бренд - ще ближчим до своїх покупців", - коментує Леся Нікуліна, керівниця відділу торгового маркетингу компанії, кураторка проєкту.
Нагадаємо, на Foxtrot.ua доступний вебвіджет "Вушко", який забезпечує одночасний зв'язок із оператором контакт-центру і перекладачем жестової мови. Тож клієнти з порушенням слуху можуть обрати найближчий магазин або скористатися сайтом, щоб отримати зрозумілу для себе професійну консультацію, поставити додаткові запитання щодо товару та зручно оформити покупку.
Водночас спостерігається збільшення кількості таких запитів і придбань, особливо в фізичних магазинах.
"Ми спостерігаємо явний тренд до збільшення запитів на наш сервіс: у порівнянні з 2024 роком, вже цього року кількість консультацій для клієнтів із порушеннями слуху зросла на 22%. Лідером за кількістю консультацій став магазин у Львові (вул. Під Дубом, 7Б), де було проведено більше 170 консультацій за допомогою онлайн-перекладача жестової мови," - зазначила Леся Нікуліна.
Окрім того, Фокстрот популяризує використання жестової мови в інших каналах комунікації, запустивши на початку 2025 року серію відеооглядів техніки "Огляд на що ХОЧ!" із залученням перекладачки жестової мови. У відео не лише показують функціонал відомої техніки, а й розкривають цікаві моменти, які складно зрозуміти з інструкції, і деталі, що впливають на вибір.
Одночасно з цим, продовжується реалізація ще одного етапу проєкту, що стосується створення безбар'єрного торгового середовища в мережі Фокстрот. У нових та оновлених магазинах ритейлера були створені інклюзивні сервісні хаби для клієнтів, які використовують інвалідні візки, тростини або милиці. Також встановлено індукційні петлі, які покращують звукове сприйняття для людей із слуховими апаратами. Крім того, компанія регулярно оновлює дані про такі заклади на мапі доступності, щоб інформувати своїх клієнтів про можливості безбар'єрного обслуговування. Наразі 70% мережі відповідає стандартам доступності, і бізнес продовжує активно реалізовувати свої плани.
#Бізнес #Товари #Комунікація #Бренд #Львів #Організація громади #Маркетинг #Роздрібний магазин #Зв'язок #Електроніка #Звук #Слух #Фокстрот (компанія) #Вулиця Під Дубом (Львів) #Колесо