У Міністерстві цифрової трансформації підкреслили, що Effie Awards є аналогом "Оскара" у рекламній індустрії. Ця найвідоміша премія у сфері маркетингу щороку визнає найуспішніші комунікаційні кампанії, які сприяють позитивним змінам у суспільстві.
"Сьогодні медаль бронзового ступеня в категорії Performance Marketing отримала інформаційна кампанія, присвячена кібергігієні, розроблена спільно командою "Дія.Освіта" та проєктом USAID Кібербезпека", - повідомили в міністерстві.
Як зазначається, понад 400 тисяч українців долучилися до навчання на платформі "Дія.Освіта" й покращили знання та навички з кібербезпеки. "Сучасна війна триває не лише на полі бою, а й у кіберпросторі, тож кожен українець повинен уміти протидіяти кіберзлочинцям у цифровому світі -- від школяра до людей старшого віку", - додали у Мінцифри.
"Ця перемога є нашим колективним внеском у покращення цифрових навичок та кібергігієнічних знань серед українців. Залучайтеся до перегляду серіалів, проходьте тести та симуляції на платформі "Дія.Освіта". Разом ми формуємо безпечне цифрове майбутнє", - зазначили представники міністерства.
Своєю чергою віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров зауважив, що метою інформаційної кампанії з кібергігієни є навчити українців захищати свої дані в інтернеті.
"Внаслідок освітніх серіалів, симуляцій та тестів більше 400 тисяч людей отримали практичні навички у сфері кібергігієни на платформі 'Дія.Освіта'. У контексті війни це має велике значення," - акцентував він.
За словами Федорова, Effie Award - найпрестижніша маркетингова премія у світі, її отримували Coca Cola, Nike, Apple та Google. Уже другий рік проєкти Мінцифри отримують цю нагороду, минулого року відзначили UNITED24 та Be brave like Ukraine.
"Я відчуваю гордість, коли наші державні ініціативи змагаються з комерційними структурами та займають лідируючі позиції", - підкреслив він.
Згідно з інформацією від Укрінформу, застосунок "Дія" був визнаний однією з кращих інновацій 2024 року за версією TIME у розділі "Програми та програмне забезпечення".
#Бізнес #Україна #Українці #Суспільство #Укрінформ #Інновації #Знання #Маркетинг #Інтернет #Агентство США з міжнародного розвитку #Грамотність #Комп'ютерна безпека #Google #Реклама #Програмне забезпечення #Apple Inc. #Оскар #Кока-кола #"Найк, Інкорпорейтед".