
Крафтові пивоварні складають лише 2% від загального обсягу пивного ринку в Україні. Нещодавно до цього сегменту почали проявляти інтерес і великі компанії.
Конкуренція в сегменті крафтового пива в Україні є досить інтенсивною. Таку думку висловив Богдан Точка, один із засновників пивоварні MOVA, розташованої у Дніпрі, передає LIGA.net.
Більше ніж 80% ринку пива контролюють чотири основні компанії: Carlsberg Ukraine, Оболонь, AB InBev Efes Україна та Перша приватна броварня. Решту ринкової долі займають місцеві виробники.
"Коли йдеться про пивоваріння, особливо у сфері крафтового пивоваріння, варто пам’ятати, що швидке повернення інвестицій не є реалістичним очікуванням. Це, насамперед, про креативність. Безумовно, бізнес повинен залишатися бізнесом, але не варто сподіватися, що відкриття пивоварні миттєво призведе до того, що тисячі людей захочуть скуштувати ваше пиво, незалежно від його якості. Це важкий шлях, адже потрібно доводити свою цінність на ринку," - поділився думками Точка.
Останнім часом на ринку крафтового пива активізувалися й великі компанії. Проте, як зазначає Точка, для них це не є пріоритетним напрямком.
"Це, скоріше, стратегія маркетингу для зміцнення іміджу компанії, зазначив співзасновник пивоварні. Досить цікаво спостерігати, як вони почали поступово вводити в асортимент IPA та стаути – стилі, що зазвичай асоціюються з крафтовим пивом. Проте, основним напрямком їхньої діяльності залишається масове виробництво класичних лагерів, які є зрозумілими та доступними для широкої аудиторії."
#Бізнес #Україна #Споживач #Бренд #Маркетинг #Конкуренція (економіка) #AB InBev #Склад #Пиво. #Пивоваріння #Carlsberg Ukraine #Оболонь (компанія) #Efes Beverage Group #Пивоварня