У 2023 році ПриватБанк аналізував перспективи виходу на ринки Європейського Союзу, проте, враховуючи ускладненість регуляторних вимог, прийняв рішення зосередитися на українському ринку, де його позиції є найбільш стійкими.
Цю інформацію озвучив Дмитро Мусієнко, член правління ПриватБанку, відповідальний за роздрібний бізнес, під час свого виступу на конференції Strategy 2025, повідомили в пресслужбі банку.
Обговорюючи стратегію розвитку ПриватБанку, Мусієнко підкреслив, що для лідерів ринку основний принцип доволі простий: необхідно охороняти свої позиції, водночас здійснюючи внутрішній аудит, щоб удосконалюватися і пропонувати клієнтам ще більше нових продуктів і послуг.
"Ми аналізуємо ситуацію з позиції лідера, визначаючи ті області, в яких можемо самостійно вдосконалити свої можливості. Це включає оптимізацію операційних процесів, безперервний розвиток інновацій і запуск нових продуктів для наших основних цільових груп, щоб задовольнити ще більше потреб наших клієнтів. У контексті великого банку, що обслуговує 18 мільйонів клієнтів і займає провідні позиції на всіх ключових ринках, зміцнення своїх сильних сторін є складним, але вкрай важливим завданням", – поділився своїми думками член правління ПриватБанку.
На думку Мусієнка, основна увага ПриватБанку зосереджена на роздрібному сегменті та малому і середньому бізнесі, де у банку є суттєві конкурентні переваги, а також на активному освоєнні нових ринків. Він навів приклад ринку автомобільного кредитування, де за останні два роки частка ПриватБанку зросла з 5% до 52% завдяки впровадженню нових програм і активному просуванню своїх послуг серед населення.
Як повідомлялося, за 9 місяців 2025 року ПриватБанк отримав 50,6 млрд грн чистого прибутку.
#Бізнес #Європейський Союз #Українці #Інновації #Машина. #Стратегія #Банк #ПриватБанк #Кредит (роз'яснення) #Чистий прибуток