
"МакДональдз" є безсумнівно знаковим елементом української культури, символом стабільності та довіри, який супроводжує людей в Україні вже більше 25 років. Протягом 28 років на ринку, компанія значно розширила свій бізнес, перетворившись з мережі ресторанів швидкого харчування на важливого партнера держави та яскравий приклад соціально відповідального підприємництва, яке щорічно сплачує мільярди гривень податків, активно підтримує місцеві громади через конкретні дії та інвестує в їх відновлення та розвиток. "МакДональдз" встановлює нові стандарти у сфері операційної ефективності, управлінні персоналом, сталому розвитку, впроваджує інноваційні технології та формує культуру інклюзії. І це лише частина того, чим живе компанія сьогодні.
Вплив "МакДональдз" на ринок праці в Україні важко переоцінити: за весь період тут працювали понад 100 тис. людей. А ще тисячі співпрацювали з брендом у суміжних галузях -- у компаніях локальних партнерів та постачальників. Робота з брендом такого масштабу для фахівців означає мати реальний вплив на досвід мільйонів клієнтів та майбутнє індустрії загалом.
У 2023 році об'єднання ринків України, Чехії та Словаччини стало знаковим кроком для "МакДональдза", що суттєво змінило повсякденну діяльність компанії. Для офісів у цих трьох країнах це означало не лише нові географічні межі відповідальності, а й радикально новий підхід до планування та реалізації корпоративної стратегії. Тепер працівники в Києві, Празі та Братиславі працюють як єдина команда, розробляючи рішення, що охоплюють одразу три країни.
Максим Іванов, менеджер з вивчення поведінки клієнтів "МакДональдз" в Україні, Чехії та Словаччині, підкреслює:
Взаємне культурне й професійне збагачення дозволяє співробітникам розширювати професійні горизонти та відкриває новий рівень співпраці. Максим додає:
Діяльність на інтегрованому ринку в "МакДональдз" ілюструє основи сучасного глобального підприємництва: співробітники з різних відділів та країн співпрацюють для розробки нових товарів, технологічних рішень, рекламних стратегій або ініціатив у сфері екологічної, соціальної та корпоративної відповідальності.
Обмін відбувається й у зворотному напрямку. Наприклад, у 2024 році в меню в Україні вже двічі з'являлись популярні бургери Біг Біф Чіз та Біг Чікен Чіз. Ці позиції натхненні чеською "Сирною сагою" -- щорічною кампанією з акцентом на страви з різними видами сиру, яка припала до смаку і в Україні.
"МакДональдз" — це масштабна система, що функціонує у більш ніж 100 країнах. Для працівників це відкриває можливості для використання міжнародного досвіду, технологій та методів, які вже зарекомендували себе в інших регіонах. Команди можуть адаптувати успішні інструменти та практики з різних куточків світу.
#Бізнес #Українці #Чеська Республіка #Податок #Інновації #Київ #Бренд #Маркетинг #Стратегія #Словаччина #Братислава #Менеджмент #Ресторан #Прага #Макдональдс #Сталий розвиток #Сир.