"Складний вибір". Маша Єфросиніна повідомила про закриття свого бренду одягу та розкрила причини цього рішення.

Українська телеведуча та активістка Маша Єфросиніна повідомила про завершення діяльності свого бренду Mashsh, заснованого у 2019 році разом із Ксаною Нечипоренко.

Цю новину Єфросиніна оприлюднила на своїй особистій сторінці в Instagram.

У 2019 році Маша Єфросиніна та Ксана Нечипоренко створили бренд домашнього одягу під назвою Mashsh. Протягом тривалого часу вони активно займалися розвитком виробництва, інвестуючи власні фінанси в цю справу. Однак, через нестачу ресурсів, вони змушені були прийняти рішення про його закриття.

"Моя партнерка Ксана та я ухвалили непросте рішення про закриття нашого проекту. Це стало справжнім випробуванням для нас. З 2019 року ми з любов'ю розвивали його, як виховували дитину, вкладаючи в нього всю свою душу та чималі фінансові ресурси. Адже нашою метою було створення бренду домашнього одягу, який зробить життя вас, моїх улюблених жінок, більш комфортним і затишним," — поділилася телеведуча.

Цього року Єфросиніна планує зосередитися на інших напрямках роботи -- розвитку свого YouTube-каналу, заходах для жінок, роботі Фонду Маша та в громадському секторі.

"Як би душа не вимагала займатися всім, що цікавить, наш ресурс обмежений, і часом доводиться вибирати й розставляти пріоритети, особливо, коли справа стосується бізнесу. Ми на сьогодні прощаємося з моїм дорогим Mashsh. Я неймовірно дякую вам -- клієнтам бренду -- за підтримку та довіру", -- додала вона.

Нагадаємо, раніше про закриття бізнесу повідомила дружина Віктора Павліка Катерина Репʼяхова.

#Бізнес #Бренд #Instagram #Одяг #Ведучий #Маша Єфросиніна

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
"Київстар" планує придбати онлайн-платформу Tabletki.ua: подробиці угоди.
Україна зайняла четверту позицію серед 24 європейських країн за ступенем підтримки стартапів.
Розширено програму компенсацій для підприємств, що створюють робочі місця для осіб з інвалідністю.
Теги