
2 липня на HR Wisdom Summit дізнайтеся про ефективне та стратегічне партнерство між керівником і тим, хто створює бізнес-цінності завдяки управлінню талантами
Як відзначає член правління Sense Bank Сергій Максюта, банківський сектор переходить у фазу "ринку клієнта й працівника", де пріоритетами стають довіра, цифрові сервіси та гнучкість.
"Сьогодні клієнт - це партнер, який ухвалює зважені рішення, аналізує пропозиції та очікує прозорості, швидкості та зручності, що стимулює банки змінюватись не лише технологічно, а й ментально", - наголошує Максюта.
Банки оновлюють свої кредитні стратегії, зосереджуючись більше на малому та середньому бізнесі, особливо в галузях аграрного сектору, логістики, енергетики та IT. Одночасно вони активно вкладають ресурси в цифровізацію, аналітичні інструменти, автоматизацію процесів та хмарні технології.
"Ми не лише вирішуємо нагальні проблеми, а й формуємо нове обличчя банківської справи – ефективніше, прозоріше та інноваційніше", - зазначає представник Sense Bank.
#Бізнес #Енергетична галузь #Стратегія #Логістика #Банк #Автоматизація #Інформаційні технології #Пожежа