Автострахування на платформі KIRINS пропонує унікальні послуги для студентів автошкіл та власників таксі, що відрізняються від інших страхових компаній.
З 1 січня 2025 року в Україні набирає чинності новий закон "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", який суттєво трансформує правила та учасників страхового ринку. У зв'язку з цим у водіїв виникає безліч запитань, на які ми вирішили отримати відповіді від Микити та Ірини Кіріних, засновників платформи KIRINS, які щоденно займаються впровадженням цих нововведень.
Станом на 24 лютого 2022 року цей вид страхування ще не був готовий до продажу в онлайн-форматі, а паперові бланки швидко вичерпалися. У відповідь на цю ситуацію на державному рівні було введено знижку в 50% для оформлення короткострокових полісів, а згодом скасували вимогу наявності такого страхування для виїзду в деякі країни. Україна отримала значну підтримку, що було помітно в усіх сферах життя.
Проте в дійсності ситуація суттєво змінилася на краще:
Серед них можна виділити:
З метою посилення контролю було введено нові умови: пільга діє виключно на одне авто, що належить власнику і використовується виключно для особистих потреб (не для таксі або інших професійних завдань), при цьому об'єм двигуна не повинен перевищувати 2500 см³.
Такі зміни мають просте пояснення — варто лише ознайомитися зі статистикою дорожньо-транспортних пригод в Україні за період 2022-2024 років. Відсутність необхідності для пільговиків оформлювати поліс Автоцивілки призвела до того, що саме ця категорія водіїв виявилася серед тих, хто найчастіше потрапляв у ДТП. Ситуація зрозуміла: у великих містах, де правила дорожнього руху не завжди дотримуються, новачкам важко швидко адаптуватися. Проте варто пам'ятати, що страхування — це також бізнес. Якщо хтось потребує компенсації, то хтось інший повинен спершу внести за це плату.
Ірина поділилася реальною картиною на сьогодні: "У разі, якщо не виконується хоч один з попередніх пунктів, наприклад, завеликий об'єм двигуна чи вся родина оформила автівки на пільговика, то, звісно, скористатися знижкою буде неможливо."
Але, є ще один нюанс. Так як компанії по факту недоотримують страхові премії, але, як Микита вже наголосив, виплати значно зросли, учасники ринку страхування сильно обмежили питому вагу пільгових договорів у своєму страховому портфелі.
Станом на сьогодні в багатьох українських компаніях ця частка становить 10%. Таким чином, якщо особа, яка відповідає усім зазначеним критеріям, звертається до свого страхового агента, їй можуть відмовити через перевищення ліміту на момент звернення.
Звичайно, завтра може виникнути подібна можливість, але важливо активно слідкувати та "вишукувати" пропозиції від страхових компаній. На нашому веб-сайті вже є користувачі, які стежать за актуальними пропозиціями або чекають на нові варіанти від своїх улюблених страхових компаній.
Проте наразі можу зазначити, що в загальному компанії виявляють певну обережність щодо страхування таких категорій – вибір є досить обмеженим. Однак ми, як страхова платформа KIRINS, єдині в онлайн-просторі, які пропонують цю послугу своїм клієнтам.
Чи звертали ви увагу на зростання інтересу до курсів водіння? Це надзвичайно позитивно, що українці прагнуть отримувати нові знання та навички, і ми з радістю готові підтримати їх у цьому. Загалом, коли ви чуєте термін "страхування", не забудьте завітати до KIRINS. Ми щодня наполегливо працюємо, щоб забезпечити вам найкращий сервіс.
#Україна #Українці #Машина. #Студент #Сполучене Королівство #Страхування #Транспортний засіб #Правила дорожнього руху #Таксі. #Двигун #Закон України (законодавство) #Поліс #Дорожньо-транспортна пригода #Бізнес