Авіакатастрофа Air India "зламала" життя єдиного вижившого пасажира: які його подальші кроки?

Британець Вішваш Кумар Рамеш -- єдиний пасажир, який вижив у катастрофі літака Air India, -- зізнався, що трагедія його глибоко "зламала" морально та фізично. Чоловік, який втратив молодшого брата і власний бізнес, тепер майже не виходить із дому та страждає від постійного болю.

Цю інформацію передає Sky News.

Внаслідок катастрофи літака Air India Рамеш втратив свого молодшого брата Аджая Кумара, якого він безрезультатно намагався знайти відразу після трагедії, ще перебуваючи в медичному закладі.

Британець відкрив, що ця подія залишила його "дуже спустошеним" і "зламаним", додавши, що інші члени його сім'ї переживають те саме. Після трагедії чоловік майже не виходить з дому у Лестері, проводячи більшість часу на самоті у своїй спальні, зізнаючись, що "нічого не робить".

"Я постійно згадую про свого брата. Він був для мене всім," - поділився Рамеш.

Він і досі не може усвідомити, що його брат більше не з ним, і лише з великими труднощами намагається згадувати про це.

На думку чоловіка, він і досі відчуває дискомфорт у колінах, плечах та спині, а також потерпає від опіків на лівій руці. Через ці травми його дружина надає йому підтримку навіть під час гігієнічних процедур.

Напередодні катастрофи брати інвестували "всі свої накопичення" у запуск рибальського підприємства в Індії, що змусило їх часто подорожувати між Британією та Індією. Після нещасного випадку їхній бізнес зупинився, і тепер сім'я Рамеша залишилася без джерела доходу в обох країнах.

За інформацією чоловіка, компанія Air India надала йому одноразову проміжну виплату у розмірі 21 500 фунтів стерлінгів (приблизно 1 мільйон 187 тисяч гривень). Представник материнської компанії Tata Group підтвердив журналістам, що Рамеш погодився на цю суму, і гроші вже були переведені.

Втім, сам Рамеш зазначає, що цієї виплати "навіть не вистачить на витрати", необхідні для утримання родини, поки він не може працювати чи виходити з дому -- зокрема на транспорт для сина, харчування, медичну та психологічну допомогу.

Родина стверджує, що питання не обмежується лише фінансовими аспектами – вони не бажають, щоб Рамеша сприймали як ще одну цифру в статистичних даних. Натомість, вони хочуть, щоб генеральний директор Air India Кемпбелл Вілсон особисто зустрівся з чоловіком, його близькими та родинами інших жертв трагедії, щоб вислухати їх і "поспілкуватися як звичайні люди".

Нагадаємо, 12 червня пасажирський літак Air India (Boeing 787-8 Dreamliner) розбився в аеропорту міста Ахмедабад (Індія), впавши у житловому районі. Літак виконував рейс до лондонського Гатвіка. На борту перебували 230 пасажирів -- громадяни Індії, Великої Британії, Португалії та Канади, а також 12 членів екіпажу. Загинули усі, окрім Рамеша.

Відповідно до висновків, отриманих Індійським бюро розслідування авіаційних катастроф, причина аварії Air India полягала в раптовій зупинці обох двигунів. Це сталося через одночасне переключення перемикачів подачі пального з режиму "робота" в режим "вимкнено" незабаром після зльоту. Записи з кабіни свідчать про те, що пілоти мали суперечку з цього приводу. На місці падіння перемикачі були повернуті в позицію "увімкнено", що свідчить про спроби повторно запустити двигуни.

#Сполучене Королівство #Генеральний директор #Паливо #Літак. #Лондон #Індія #Аеропорт #Фунт стерлінгів #Канада #Пасажир #Двигун #Британський народ #Екіпаж #Португалія #Авіалайнер #Індійський океан #Бізнес #Air India #Авіакатастрофа #Ахмедабад #Tata Group #Boeing 787 Dreamliner

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
Фірма, пов'язана з ВО "Свобода", має намір отримати контроль над цегельнею Медведчука поблизу Львова всього за 1 гривню.
Військові проводять випробування польової кухні "Марічка 250", здатної забезпечити їжею більше 250 осіб.
Оподаткування вантажів до EUR150 є доцільним лише в умовах, коли існує необхідність контролювати сірий імпорт через фізичних осіб-підприємців.
Теги