Лише у вересні "Галя Балувана" запустила 11 нових точок: п'ять у Києві, два в Харкові та по одному у Хмельницькому, Лозовій, Глевасі й Копичинцях
Мережа "Галя Балувана" переходить на новий етап свого розвитку. Компанія підвищує свої стандарти, створює власний аудиторський відділ і зосереджується на співпраці з партнерами, які готові дотримуватись принципів потужного бренду – чесності, системності та орієнтації на результат.
"Ми вибудовуємо чітку систему контролю, де кожен магазин відповідає єдиному стандарту "Галі Балуваної". Хочемо, щоб бренд асоціювалася з бездоганним смаком та сервісом", - розповідає співзасновниця бренду Алла Теліга.
Компанія демонструє вражаюче зростання і нещодавно відзначила відкриття свого 1000-го магазину. Лише за вересень "Галя Балувана" відкрила 11 нових точок: п'ять у столиці, два в Харкові та по одному у Хмельницькому, Лозовій, Глевасі і Копичинцях. "Сила нашого бренду та перевірена бізнес-модель доводять свою ефективність. Вільні приміщення швидко знаходять нових орендарів", - зазначила Алла Теліга.
Створення відділу аудиту стало важливим показником зрілості нашої мережі. Як зазначила Алла Теліга, в часи, коли компанією керував попередній співвласник, питання контролю якості залишалося лише концептом. "Сьогодні ми маємо повноцінний структурний підрозділ з експертами, які відповідають за якість на всіх етапах - від рецептури до взаємодії з клієнтами. Наші клієнти повинні бути впевнені, що в будь-якому місті і в кожному магазині 'Галі Балуваної' їжа буде однаково смачною та чесною. Якщо хтось вважає, що зміна вивіски призведе до кращої якості без відповідальності, то це не так. Якість - це не просто елемент оформлення, це сутність бізнес-культури. І ми щодня працюємо над її формуванням," - підкреслила співзасновниця мережі.
Алла Теліга підкреслює, що компанія суворо дотримується своїх цінностей у співпраці з партнерами:
"Ми не робимо винятків та реагуємо, якщо франчайзі не дотримуються правил. Наприклад, один із партнерів порушив радіус у 2023 році, повторив ситуацію у 2025-му, і було прийнято рішення або закрити магазини, або розірвати договір. Інший випадок - в Дніпрі партнер з дозволу попереднього співвласника використовував в соцмережах нік, який не відповідає затвердженій назві бренду. Зараз не допускаємо таких ситуацій. Адже "Галя Балувана" - це бренд зі своїми чіткими правилами. І якщо партнер не проходить аудит - він не може залишатися у мережі".
Зараз "Галя Балувана" впевнено утримує лідерство у сегменті домашніх напівфабрикатів. До кінця 2026 року компанія планує відкрити ще близько 500 нових магазинів по всій Україні.
"Ми створюємо не лише мережу, а справжню спільноту людей. Наша мета — забезпечити, щоб кожна страва була такою ж смачною і якісною, як у домашніх умовах, даруючи відчуття затишку. Це основа нашої компанії і мій особистий принцип," — підсумовує Алла Теліга.
На нашому сайті доступна форма для зворотного зв'язку, через яку ви можете надсилати свої запитання та побажання.
#Бізнес #Київ #Бренд #Дніпро #Роздрібний магазин #Соціальна мережа #Харків #Франчайзинг #Проміжний товар #Хмельницький #Лозова (місто) #Глеваха #Копичинці