Андрія Таранова знову обрали до складу правління Суспільного.

Про це повідомляє корпоративний сайт Суспільного.

До команди Суспільного Андрій Таранов доєднався з початку 2022 року. За його керівництва вдалося впровадити єдину стійку систему ідентифікації активів й розбудувати маркетингові комунікації, створити у компанії напрям медіадосліджень та посилити напрям моніторингу якості контенту, збільшити міжнародну присутність і вплив Суспільного.

"У 2022 році я мав можливість стати частиною команди, яка забезпечила функціонування Суспільного Мовлення як однієї з основних інституцій демократичного суспільства. Вже тоді сильне і незалежне Суспільне стало питанням національної безпеки. Сьогодні ж це один із ключових елементів євроінтеграційного процесу. Я мав честь працювати разом з чудовою командою однодумців, які ніколи не сумнівалися у нашій здатності адаптуватися та розвиватися, незважаючи на складні умови. Щиро дякую за довіру протягом цього часу і сподіваюся, що у наступні роки наша робота буде ще більш результативною," – підкреслив Андрій Таранов.

Андрій Таранов є фахівцем у сферах маркетингу та міжнародних відносин. Свій професійний шлях він розпочав у рекламній індустрії в 1995 році. У 2005-му заснував незалежну експертну групу "Kwendi", яка спеціалізується на консалтингових послугах у медіа-аудиті, маркетингових стратегіях та медіа для Центральної Європи та Середньої Азії. У період з 2004 по 2005 рік працював консультантом з маркетингу та зв'язків із громадськістю на телеканалі "СТБ". Також він викладав курси з маркетингових комунікацій та реклами в Інституті міжнародних відносин Київського університету імені Тараса Шевченка. У 2015 році Андрій Таранов був обраний депутатом Київської міської ради та увійшов до складу постійної комісії з питань культури, туризму та інформаційної політики. У листопаді 2019 року він вирішив скласти свої депутатські повноваження за власним бажанням.

Згідно із законом "Про Суспільні медіа України", правління виконує функції виконавчого органу Суспільного. До складу правління входять: Микола Чернотицький, Родіон Кочубей, Дмитро Козлов, Дмитро Хоркін, Марія Фрей, Андрій Таранов та Дмитро Хільченко.

Зображення: Суспільне

#Повноваження #Суспільство #Комунікація #Туризм #Маркетинг #Моніторинг #Інформація #Реклама #Київський національний університет імені Тараса Шевченка #Медіа (комунікація) #Експерт #Національна безпека #Центральна Європа #Європейська інтеграція #Зв'язки з громадськістю #Київська міська рада #Міжнародні відносини #Радянська Центральна Азія #STB (телеканал) #Бізнес

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
Чому німецький концерн Rheinmetall вирішив продати свій автомобільний бізнес - Auto24
Правила для українських фізичних осіб-підприємців зазнають змін. Вони порівнюють це з Майданом та відчувають, що отримали смертний вирок.
Україна суттєво посилила свої заходи проти "Шахедів" і наростила обсяги постачання дронів для перехоплення, повідомляють ЗМІ.
Теги