
Директорка з маркетингу компанії взяла участь у дискусії про маркетинг в умовах інформаційної перевантаженості
4 червня в Києві пройшов MRKTNG MRTHN 2025 - один із ключових заходів для фахівців у галузі маркетингу, комунікацій та креативних індустрій. Подія зібрала понад 500 учасників, серед яких - представники провідних українських і міжнародних компаній, креативних агенцій, медіа та галузевих експертних організацій. Учасники обговорювали трансформацію поведінки споживачів, актуальні підходи до стратегічного планування та роль брендів у період соціальних і культурних змін.
AB InBev Efes Ukraine виступила партнером заходу та долучилася до фахової дискусії про маркетинг в умовах інформаційної перевантаженості. Компанію представила Вікторія Шапронь, директорка з маркетингу, яка взяла участь у панельній дискусії "Під сонцем інсайтів: як маркетинг 2025 року влучає у контекст і в серце".
Разом з учасниками обговорювали, як адаптувати бренд-стратегії до нових реалій, працювати з інсайтами та формувати комунікацію, що знаходить відгук у споживача.
У своїй промові Вікторія підкреслила значення глибокого занурення в соціальний контекст та налагодження тривалих зв'язків з аудиторією. В умовах швидких змін на ринку особливо важливими стають емпатія, чуйність до змін у споживчих звичках і здатність бренду залишатися релевантним у складних ситуаціях.
MRKTNG MRTHN 2025 став платформою для вільного обміну знаннями між підприємцями, креативними професіоналами та медіа. Основна увага була зосереджена на практичних прикладах і ефективних інструментах, що вже зараз сприяють компаніям у підтримці їхньої конкурентоспроможності на ринку.
#Бізнес #Споживач #Серце #Київ #Бренд #Маркетинг #Медіа (комунікація) #Efes Україна #AB InBev #Емпатія